Integruota veikla

  • Paskelbta: 2024-02-02
  • Kategorija: Renginiai

Integruota veikla „Kas spokso iš uokso?“ tapo smagiu 2a ir 4b klasių mokinių mokymosi nuotykiu, vykdytu netradicinėje mokyklos erdvėje – bibliotekoje. Čia mokiniai ne tik sužinojo apie pelėdas ir apuokus, bet ir aktyviai integravo lietuvių kalbos ir pasaulio pažinimo žinias. Mokymosi procesas pradėtas A. Matučio eilėraščio „Tuoj ir rytoj“ suvaidinimu, kuriuo mokiniai sugebėjo atskleisti savo talentus. Taip pat jie pristatė stendinius pranešimus apie pelėdas ir ,žinoma abi klasės kartu tyrinėjo šių plėšrių gražuolių gyvenimo būdus. Mokiniai, susiskirstę į mišrias grupes, įtraukė į veiklą lietuvių kalbos elementus, prisimindami abėcėlės tvarką ir kurdami savo pelėdos atvaizdus, piešdami vieną po kitos kūno dalis. Šis procesas ne tik lavino jų kūrybiškumą, bet ir prisidėjo prie lietuvių kalbos įgūdžių tobulinimo. Veiklos kulminacija – „tiesa arba melas“ užduotis bei žaismingas bibliotekininkės skaitomas A. Matučio eilėraštis „Pelėdos kiaušinis“.

Integruota veikla mokiniams buvo ne tik labai įdomi, kėlė teigiamas emocijas, bet ir gilino jų gamtamokslines žinias bei stiprino lietuvių kalbos gebėjimus. 

Tokios suderintos pamokos, kai vaikai išgyvena mokymosi procesą ne tik kaip užduotis, bet ir kaip įdomią pažintį, yra itin vertingos švietimo srityje.

Autorius:
Eglė Ryšytė

Nuotraukos:
Grita Dumskienė, Eglė Ryšytė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas